Raporty z badań - Siecioholizm

Doniesienia z badańRaporty z badań - Siecioholizm

Raport Gry on line

Kto korzysta z gier online? Jak funkcjonują oparte na wspólnocie gier społeczności? – charakterystyka graczy Które gry są najpopularniejsze? W ramach międzynarodowego projektu badawczego EU NET ADB1 , dotyczącego zjawiska nadużywania gier komputerowych, a zwłaszcza gier online wśród młodzieży europejskiej przebadano nastolatków w wieku 15-16 lat. Badania wśród polskiej młodzieży przeprowadziła w latach 2011-2012 Fundacja Dzieci Niczyje. Wśród badanych uczniów ostatnich klas gimnazjów 70 procent deklarowało,  że  najczęściej gra w  proste gry przeznaczone dla jednej osoby, (np. popularny pasjans). Większość gimnazjalistów gra sporadycznie, kilka razy w roku. W dalszej kolejności popularnością cieszą się gry wieloosobowe, takie jak MMORPG (czyli...
Doniesienia z badańRaporty z badań - Siecioholizm

Młodzież a Internet – raport z badań CBOS

Stwierdzenie, że młodzież zdecydowanie za dużo czasu spędza surfując w Internecie, bynajmniej nie jest odkrywcze. Ale uświadomienie sobie, że niektóre nastolatki spędzają w ten sposób nawet osiem czy dziewięć godzin dziennie, daje do myślenia, nawet jeśli problem dotyczy tylko niedużej części z nich. Takie dane, poparte badaniami, podaje CBOS w najnowszym raporcie „Młodzież 2013”. Informacje przytaczane w raporcie CBOS potwierdzają w liczbach to, co już wiemy – Internet się upowszechnił, dostęp do sieci nie jest już problemem. Ma go w domu 97%  ankietowanych. Przeciętny czas spędzany online przez młodzież to trzy godziny dziennie. „Jedna piąta (20%) korzysta z sieci na ogół godzinę dziennie, ponad jedna czwarta...
1 2 3
Page 1 of 3